Klanten over P&P Arbo
Beste P&P Arbo, hartelijk dank voor de hulp en begeleiding weer van dit hoofdpijndossier.
Ik ben heel erg blij met jullie hulp. Dat wil ik bij deze nog eens benadrukken. Het blijkt dat een grote groep ondernemers nog steeds bij een groot log apparaat zitten, dat nauwelijks iets doet om de werkgever te hulp te schieten.
Als ik die ondernemers spreek over een arbodienst, stuur ik ze altijd onmiddellijk naar jullie door.
Ik ben heel erg blij met jullie hulp. Dat wil ik bij deze nog eens benadrukken. Het blijkt dat een grote groep ondernemers nog steeds bij een groot log apparaat zitten, dat nauwelijks iets doet om de werkgever te hulp te schieten.
Als ik die ondernemers spreek over een arbodienst, stuur ik ze altijd onmiddellijk naar jullie door.
Lynnette de Weijer
Braindoc.nl
Een vast aanspreekpunt, duidelijk advies en verstand van zaken. Daarom zijn wij al een aantal jaren naar volle tevredenheid aangesloten bij P&P Arbo.
Won Yip
Founder & Owner Yip Group
Ik had al 9 maanden een werknemer ziek thuis zitten. Ik had het idee had dat hij wel kon werken. Maar wat ik ook probeerde, het lukt mij niet om hem terug aan het werk te krijgen. En van mijn arbodienst kreeg ik alleen maar wat rapportjes over de mail waar ik weinig mee kon. Niet echt advies. De samenwerking was zo stroperig en communicatief zo moeizaam…
Dus toen ben ik verder gaan kijken.
Eerst twijfelde ik of P&P Arbo mij zou kunnen helpen. Klein bedrijfje en niet in de buurt gevestigd. Ik vroeg me af of mijn casemanager me op afstand wel goed zou kunnen helpen. Als kleine MKB-er heb je gewoon geen ervaring met langdurig zieke werknemers en dus best veel begeleiding nodig. Hoe maak je een re-integratie-plan? Hoe bereidt je dat voor? En hoe bespreek je zo’n plan het beste met je werknemer?
Meteen vanaf het moment dat ik klant werd, is alles heel voortvarend opgepakt. Mijn casemanager en ik hadden elkaar vaak meerdere keren per dag aan de lijn. Het resultaat was super. Binnen 3 maanden was mijn werknemer weer volledig hersteld gemeld!
De samenwerking was echt een verademing. Je merkt gewoon dat P&P Arbo graag slagvaardig en efficiënt werkt. Resultaatgericht ook. Ze hebben in 3 maanden tijd 10x meer gerealiseerd dan mijn oude arbodienst in de 9 maanden daarvoor. En dan zaten we ook nog eens in vakantietijd! Het is gewoon heel prettig als je iemand naast je hebt die écht samen met jou, jouw probleem wil oplossen.
Ik raad P&P Arbo zeker aan. Sterker nog: dat heb ik al gedaan! Omdat ik weet dat bij hem de aanpak van zieke werknemers in goede handen is en resultaat nooit zal uitblijven. Met P&P Arbo krijg je echt waar voor je geld.
Dus toen ben ik verder gaan kijken.
Eerst twijfelde ik of P&P Arbo mij zou kunnen helpen. Klein bedrijfje en niet in de buurt gevestigd. Ik vroeg me af of mijn casemanager me op afstand wel goed zou kunnen helpen. Als kleine MKB-er heb je gewoon geen ervaring met langdurig zieke werknemers en dus best veel begeleiding nodig. Hoe maak je een re-integratie-plan? Hoe bereidt je dat voor? En hoe bespreek je zo’n plan het beste met je werknemer?
Meteen vanaf het moment dat ik klant werd, is alles heel voortvarend opgepakt. Mijn casemanager en ik hadden elkaar vaak meerdere keren per dag aan de lijn. Het resultaat was super. Binnen 3 maanden was mijn werknemer weer volledig hersteld gemeld!
De samenwerking was echt een verademing. Je merkt gewoon dat P&P Arbo graag slagvaardig en efficiënt werkt. Resultaatgericht ook. Ze hebben in 3 maanden tijd 10x meer gerealiseerd dan mijn oude arbodienst in de 9 maanden daarvoor. En dan zaten we ook nog eens in vakantietijd! Het is gewoon heel prettig als je iemand naast je hebt die écht samen met jou, jouw probleem wil oplossen.
Ik raad P&P Arbo zeker aan. Sterker nog: dat heb ik al gedaan! Omdat ik weet dat bij hem de aanpak van zieke werknemers in goede handen is en resultaat nooit zal uitblijven. Met P&P Arbo krijg je echt waar voor je geld.
Ernst Burgers
Data Square
Ik had een hele slechte timing. Ik kwam in contact met Mark, maar was toen net te laat om mijn arbodienstcontract op te zeggen. Dus daar zat ik sowieso nog aan vast. Met P&P Arbo in zee gaan, zou een jaar lang dubbele kosten betekenen…
Ik had op dat moment een zieke werknemer. En weinig ervaring hiermee. En elke keer als ik de arbodienst belde met mijn vragen, deden ze daar niets mee. Ik had gewoon niet het idee dat de arbodienst er voor mij was. En dus bleef ik telkens maar weer met diezelfde vragen zitten. Het voelde alsof ik met mijn rug tegen de muur stond.
Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om die dubbele lasten te gaan dragen.
Vanaf het begin van de samenwerking met P&P Arbo had ik weer het gevoel grip te hebben op de situatie. Een groot verschil in de aanpak van P&P Arbo met die van mijn vorige arbodienst is namelijk dat ze ook echt aan begeleiding doen voor de werkgever.
De adviezen die P&P Arbo geeft: daar kun je echt wat mee. Natuurlijk: ze zijn ook goed bereikbaar, koppelen snel terug en het contact is laagdrempelig. Maar het mooiste vind ik misschien wel dat de casemanager zich ook gewoon kritisch durft op te stellen naar zijn eigen klanten toe.
Met P&P Arbo krijg je er echt een sparringspartner erbij. Dat is voor een kleine organisatie, zoals die van ons, heel prettig. En hun aanpak werkt. Met hun hulp kwamen de zieke werknemer en wij al vrij snel samen tot dezelfde conclusie: dat we beter uit elkaar konden gaan. Een grote opluchting. Niet alleen voor ons, ook voor haar!”
Ik had op dat moment een zieke werknemer. En weinig ervaring hiermee. En elke keer als ik de arbodienst belde met mijn vragen, deden ze daar niets mee. Ik had gewoon niet het idee dat de arbodienst er voor mij was. En dus bleef ik telkens maar weer met diezelfde vragen zitten. Het voelde alsof ik met mijn rug tegen de muur stond.
Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om die dubbele lasten te gaan dragen.
Vanaf het begin van de samenwerking met P&P Arbo had ik weer het gevoel grip te hebben op de situatie. Een groot verschil in de aanpak van P&P Arbo met die van mijn vorige arbodienst is namelijk dat ze ook echt aan begeleiding doen voor de werkgever.
De adviezen die P&P Arbo geeft: daar kun je echt wat mee. Natuurlijk: ze zijn ook goed bereikbaar, koppelen snel terug en het contact is laagdrempelig. Maar het mooiste vind ik misschien wel dat de casemanager zich ook gewoon kritisch durft op te stellen naar zijn eigen klanten toe.
Met P&P Arbo krijg je er echt een sparringspartner erbij. Dat is voor een kleine organisatie, zoals die van ons, heel prettig. En hun aanpak werkt. Met hun hulp kwamen de zieke werknemer en wij al vrij snel samen tot dezelfde conclusie: dat we beter uit elkaar konden gaan. Een grote opluchting. Niet alleen voor ons, ook voor haar!”
Gisela Mulder
Castle Craig Nederland
Natuurlijk los je problemen met zieke werknemers graag zelf op. Maar soms lukt dat niet. Ik had een werknemer al bijna een maand thuis zitten en toen was de urgentie dusdanig, dat ik een partner nodig had die de situatie inhoudelijk kon benaderen.
Met de komst van P&P Arbo, kwam er meteen weer beweging in het proces. Wat tot die tijd eigenlijk helemaal stilstond. En korte tijd later was de ziekmelding al van tafel.
Het grootste voordeel was dat ik zelf niet meer over het probleem hoefde na te denken. Als ik me moet gaan verdiepen in wat je als werkgever wel en niet kan doen bij een zieke werknemer… Dat is vaak niet eens een urenkwestie, maar eerder een kwestie van dagen of weken. Je blijft je maar inlezen en zoeken naar informatie. En dat houdt niet op. Het is gewoon niet te doen. En ik heb er ook geen zin in. In zo’n geval heb je een deskundige nodig. Klaar. En ik raad je P&P Arbo aan!
Met de komst van P&P Arbo, kwam er meteen weer beweging in het proces. Wat tot die tijd eigenlijk helemaal stilstond. En korte tijd later was de ziekmelding al van tafel.
Het grootste voordeel was dat ik zelf niet meer over het probleem hoefde na te denken. Als ik me moet gaan verdiepen in wat je als werkgever wel en niet kan doen bij een zieke werknemer… Dat is vaak niet eens een urenkwestie, maar eerder een kwestie van dagen of weken. Je blijft je maar inlezen en zoeken naar informatie. En dat houdt niet op. Het is gewoon niet te doen. En ik heb er ook geen zin in. In zo’n geval heb je een deskundige nodig. Klaar. En ik raad je P&P Arbo aan!
Ernst de Roo
Autojobs